نشانه جدید آخرالزمان
 
عاشقان حسینی
پنج شنبه 14 شهريور 1392برچسب:, :: 19:17 ::  نويسنده : میرانی

گفتنی است بر اساس روایت های موجود، ترک خوردن دیوار مسجد کوفه همزمان با سالروز ضربت خوردن حضرت علی علیه السلام،‌ از نشانه‌های آخرالزمان و ظهور حضرت ولیعصر أرواحنا فداه به شمار می رود.

در همین راستا در روایتی که توسط شیخ مفید نقل شده آمده که امام جعفر صادق علیه السلام فرمودند: «إذا هدم حائط مسجد الکوفة ممَّا یلی دار عبد الله بن مسعود فعند ذلک زال ملک القوم وعند زواله خروج القائم علیه السلام» ترجمه: چون دیوار مسجد کوفه در قسمت خانه عبدالله بن مسعود ویران شود، در آن هنگام حکومت قوم به فرجام می‌رسد و قائم علیه السلام ظهور می‌نماید.

در همین حال خبرنگار صفحه عربی شیعه آنلاین با “فراس الکویتی” مسئول بخش اطلاع رسانی مسجد کوفه تماس گرفته تا جزئیات و درستی یا نادرستی این موضوع را جویا شود.

“فراس الکویتی” ضمن تأیید خبر ترک خوردن دیوار مسجد کوفه در شب ضربت خوردن حضرت علی علیه السلام، در این باره گفت: اکنون در حال بررسی بیشتر این موضوع هستیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقان حسینی و آدرس asheghanehosseini.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 39
بازدید هفته : 45
بازدید ماه : 45
بازدید کل : 11795
تعداد مطالب : 14
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1